mandag 9. november 2009

SMYKKER

Her er noen smykker jeg har laget.
Jeg tar gjerne imot bestillinger på både kort og smykker, bare husk at det tar tid å lage.
Har også noen andre smykker som jeg ikke har fått tatt bilder av enda, som også er for salg.
Jeg bruker fargede stoffposer til smykkene jeg lager.
Disse smykkene ligger også for salg på hjemme sida mi.
www.familiemorro.com


Dette er et kjede med tilhørende armbånd og øreringer.


Dette er et enkelt grønt halskjede.


 Dette kjede er jeg mest fornøyd med.
Det er enkelt men pent. Dette har jeg selv beholdt.
Har laget et tilhørende armbånd også til dette.

 
 Sort sett; halskjede, armbånd og øreringer.

 

 
 Dette er også sort, med 3 stk blanke blader som pynt.

 
Halssmykke i brunt og hvitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar