torsdag 22. april 2010

ONE AWARD

Jeg fikk denne Awarden fra Hilde Audahl.



Reglene er som følger:

1. kopier awarden til din blogg
2. Link til den du har fått den fra.
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi den videre til 7 stk.

Vel, her er 7 ting om meg:

1. Jeg liker ikke å gå ute i mørket
2. Jeg er gift og har 4 barn
3. Jeg er uføretrygdet
4. Liker å lage kort og smykker
5.  Jeg kan bli bråsint
6. Er egentlig ganske striks på å ha det ryddig og rent rundt meg
7. Trives godt i selskap med min mann og gode venner som; (Hilde & Geir)

Jeg sender denne videre til;

Hilde A
Elin
Kirsten
Benthe`s
Unik Hobby
Guro
Hobby og sånn











1 kommentar:

  1. Jeg har en til deg på siden min, jeg også, så da har du to ;-)

    Kortene dine blir stadig flottere, så det blir morsomt å følge deg videre :-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett