onsdag 8. mars 2017

JULEKORT LAGA I 2016




Her har jeg vært på nettet å hentet bilde av julenissen.
Synes den var ganske så morsom.
Som dere ser, så er jeg veldig glad i glitter. Så her og mange flere
steder, så bruker jeg glitterlim fra "Stickles". Disse kjøper jeg på nettet,
eller på Bikuben Lillestrøm.
Tekstene mine er noe stempler jeg har,
også har jeg vært på nettet og funnet noen fine der.





Her har jeg laget en pynt ut av et sugerør. 
Dette er min egen oppfinnelse, 
så jeg setter stooor pris på at jeg blir nevnt, 
om denne blir kopiert av andre.
Her har jeg brukt ferdig bildekort, kjøpt på Ebay..
Tekster er fra nettet. 


 Her har jeg gjort det ganske enkelt.
Bilde er ferdig på et papirdesign.
Har kun lagt på glitter og en ferdig tekst fra et designark.



 Her har jeg også laget et lettvindt kort. 
Bildet er ferdig på design arket.
Men jeg har pyntet litt ekstra med blomster og bånd,
kjøpt på Ebay. Teksten er fra nettet.

 

3 kommentarer:

  1. Hohoho.... her var det mange fine julekort..vært flink du..tror jeg fikk laget 1 i 2016 hehe... håper på mer hobbyaction 2017

    SvarSlett
  2. Hohoho.... her var det mange fine julekort..vært flink du..tror jeg fikk laget 1 i 2016 hehe... håper på mer hobbyaction 2017

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Laga disse for lenge sia, men er så treg med å oppdatere bloggen atte. :-)

      Slett